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Aujourd'hui à 07:30:42 Monos dit: Pixner sur le clickstore. (Gratuitement, je ne peux pas changer de fusil d'épaule). Je ne m'attendais pas à être accepté.  Cela fait plaisir. <3
19 août 2014 à 14:17:48 Patrice dit: Bienvenue Moucklee, pose tes questions sur le forum stp, le mini-chat n'a pas une durée de vie suffisante pour répondre aux questions.
19 août 2014 à 10:51:59 Emmanuel dit: Mis a jour du flash en version Build 282.2c  règle des problème sur  extension sur - FGL Object: Correction made when creating Ads.
 et - INI Object: Modification made when read from binary data and save as cookies.
19 août 2014 à 06:33:24 Monos dit: avec extension view
19 août 2014 à 01:57:41 Moucklee dit: Ou pourrais-je trouver des extension qui on l'air d'avoir disparue du gestionnaire d'extension de CF2.5 ? Comme OpenGL ?
19 août 2014 à 01:56:27 Moucklee dit: Yop all
18 août 2014 à 12:21:20 Monos dit: Info : Mon patron recherche un couple pour les vendanges qui devrait se dérouler vers le 15 septembre. 'la date n'est pas encore déposé' si ça vous dit de bosser ... Il y a 10 jours de vendanges en gros.
17 août 2014 à 14:17:56 Monos dit: création de décors avec l'objet image actif ne fonctionne toujours pas sous android, ça deviens lourd la. Depuis le début c'est comme ça et c'est pas la première fois que je le dis.
17 août 2014 à 10:29:08 Emmanuel dit: Mis a jour Android passe en version beta 282.2e
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Auteur Sujet: Build 255 RC  (Lu 359 fois)

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Build 255 RC
« le: 28 mai 2012 à 11:11:29 »
La build 255RC est téléchargeable sur le forum anglais. Lien. (Partie privé à activer avec votre licence.)

Les modifications apportés sont les suivantes :
Fixes and new features in RC

- new Banned Extensions tab in the Preferences. Allows you to ignore some extensions when MMF2 starts. For example if you use both the normal and Unicode versions of MMF2, you can ignore crashing EDIF extensions only in the Unicode version. Also, when an extension crashes MMF at start, the new build automatically detects it when you restart it and the crashing extension is added to the Banned Extensions tab.
- Unicode version : the Edit Box, List Box and Combo Box objects are now able to load UTF-8 text files that start with the UTF-8 mark.
- Unicode version : display issues (and/or crash) in the Event editor when the Execute External Program action is displayed.

Refer to the beta test forums of the exporters for their specific fixes.


Fixes and new features in beta 3

- Fix in the drag & drop object in scrolling application, in the PC and Java runtimes.
- Japanese version : a bigger part of the documentation has been translated to Japanese, the translation of the final part will be available later.
- Java : a displayable extension object under an active object prevented it from being dragged.
- Java : Animations didn't sometimes end properly during lag/low framerate scenarios causing problems in games relying on the current animation frame.
- Java : fixed a problem with action points.


Fixes and new features in Beta 2

- Japanese version : applications could crash due to corrupted memory due to registration issues with some Japanese names (this issue probably appeared in build 253).
- PC runtime : applications that contain objects without Data/Runtime MFX file could crash when you ran them from MMF2.
- PC runtime : various issues when objects were missing from the Data/Runtime folder when you run applications from MMF2 or when you save them as stand-alone applications.
- PC runtime : crash when you use several instances of the same global object and several of these instances have different alterable strings (this issue had been fixed previously, but not entirely).
- PC runtime : the documentation was not displayed anymore when you press F1.
- Direct3D mode : shaders were disabled in the effect selector for layers.
- Crash in applications with missing objects when the "Display build warning messages" option was unselected


Fixes and new features in Beta 1

- All runtimes : set animation speed had no effect for objects with static movements.
- Non-PC runtimes (Java, SWF, etc) : the collision detection is now faster.
- Non-PC runtimes (Java, SWF, etc) : sometimes the active object kept its previous animation direction.
- Non-PC runtimes (Java, SWF, etc) / Drag & Drop movement : sometimes the object was not selected when you clicked on it.

A noter que c'est toujours marqué Build 254. 

Hors ligne Patrice

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Re : Build 255 RC
« Réponse #1 le: 28 mai 2012 à 12:16:58 »
Build officiel ou beta ?
http://loopengo.free.fr/flash/sign.swf

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Re : Build 255 RC
« Réponse #2 le: 28 mai 2012 à 12:35:09 »
Je pense que c'est encore une"bêta" pour le "RC".

Hors ligne Patrice

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Re : Build 255 RC
« Réponse #3 le: 28 mai 2012 à 15:54:32 »
<Mode noob : on> C'est quoi une version RC ? <Mode noob : off>
http://loopengo.free.fr/flash/sign.swf

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Re : Build 255 RC
« Réponse #4 le: 28 mai 2012 à 16:41:45 »
release candidate
En théorie c'est la 1er version stable d'un logiciel ouvert au publique et par exemple pour windows, c'est la premiers version prêt à être vendu.
Bon si tu n'aimes pas les bêta attend encore un peu qu'il arrive en officiel sur le site fr.

 


+-MiniChat

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